Коя диета за отслабване да изберем? В Интернет има много такива диети. Предлагаме ви щадяща организма диета, която идва от слънчевия Израел.

dieta-za-otslabvane-2

В основата на тази диета за отслабване е убеждението, че отслабаването трябва да става постепенно, със загуба на тегло не повече от 3 кг. на месец. Такъв вид намаляване на теглото не е стресово за организма, а съчетаването на продуктите, препоръчвано от диетолози, допринася за постепенното прочистване на организма от токсините, нормална работа на всички вътрешни органи и подобряване на метаболизма.

Същността на диетата за отслабване е, че тя НЕ изключва каквито и да било конкретни продукти, а само контролира тяхната съвместимост по принципа на рационалното хранене.

Принципите на рационалното хранене от израелските диетолози са много прости и лесно се запомнят.

Може да съчетавате:

  • Месо, яйца, всички видове риба, морски дарове, сирене и зеленчуци, билки, зърнени храни (зърнени култури, пълнозърнест хляб).

  • Зелени зеленчуци и протеинови продукти, или продукти, съдържащи много нишесте и зърнени култури.

  • Всички мазнини (животински или растителни) можгат да се използват само с билки, зеленчуци и зърнени култури.

Не трябва да съчетавате:

  • Месо, яйца, риба, сирена, млечни продукти и храни с високо съдържание на скорбяла (картофи), плодове, сметана, масло и олио.

Употребявайте само самостоятелно:

  • Мляко и млечни продукти.

  • Плодове и сокове.

Пийте:

  • Филтрирана бутилирана вода, най-малко 6-8 чаши на ден.

  • Зелен чай без захар.

Забележка:

Сокове, кисело мляко, сметана, се смятат за храна, затова трябва да ги включвате в отделен прием, както и да помните тяхната съчетаемост.

Примерно меню за деня:

Сутрин ( на гладно) една чаена лъжичка зехтин или масло от ленено семе.

Закуска ( 30 минути след приема на маслото):

– овесена каша с вода (по ваш избор: овесени ядки, елда, царевична каша);

– примерно 100 грама салата от пресни зеленчуци;

– една малка чаша зелен чай без захар;

На втория ден от диетата за отслабване може да добавите към закуската и едно твърдо сварено яйце.

10 часа: 200 г плодове, което е около една средна ябълка, зелена е по-добре.

Обяд:

– порция вегетарианска супа по избор;

– около 100 г. не тлъсто телешко месо, приготвено на пара или на грил ( може да редувате с риба);

– около 100 г. салата от цветно зеле на пара;

– филийка черен хляб;

– малка чашка зелен чай без захар.

Следободна закуска: 200-300 не много сладки пловдове.

Вечеря:

– риба на пара;

– малко свежи зеленчуци.

Един час преди лягане: чаша айрян или кисело мляко.

В интерес на истината трябва да се отбележи, че ако следвате такова меню ежедневно, това меню не е достатъчно за пълноценно балансирано хранене.

Затова, вие можете самостоятелно да определяте менюто за диетата за отслабване, придържайки се към основните правила за комбиниране на различните продукти.

dieta-za-otslabvane

И разбира се, не забравяйте да спортувате!!!