Всеки си има свое време за тренировки, било то сутрин или вечер. Никой точно на може да определи кога е по-добре да се занимавате със спорт.

Ефективността на изпълнението на всяко упражнение зависи изцяло от чисто индивидуалните особености на организма на всеки човек и от преследваните от него цели.

Ако все още не сте се определили най-доброто време за спорт, трябва да знаете, че и в двата случая количеството изгорени калории ще бъде едно и също. Например, склонните към стрес, раздразнителните и избухливи хора трябва да тренират вечер ( няколко часа преди сън), тъй като спорта вечер ще позволи да се успокои нервната система и по този начин ще се избавят от безсъница.

Сутрешни тренировки

Ако нямате проблем със съня, няма значение кога ще тренирате.

Сутрешните тренировки са един чудесен начин да се разсъните, да се развеселите и да се настроите на работна вълна. Няколко енергични упражнения с весела музика е едно чудесно начало на новия ден.

Athlete running at sunset on beach

Сутринта се препоръчва да включите в своите тренировки кардио упражнения – скокове или тичане. Задължителен е и стречинга, който не само премахва натоварването от мускулите след тренировка, но също така им придава правилна и красива форма. Сутрешните тренировки ще ви позволят да се поддържате винаги в добра форма и прекрасно разположение на духа.

trenirovki-2

Вечерни тренировки

Ако повече ви устройват вечерните тренировки, вие можете да изгорите калориите, получени през деня и да се избавите от излишните килограми.

Като вечерен спорт може да изберете бягане, но не по-малко от 40 мин., тъй като в противен случай няма да можете да изгорите излишните калории и да заздравите организма си. Също така не трябва да бягате всеки ден, защото това е силен стрес за организма, достатъчни са три пъти в седмицата.

За вечерни тренировки са подходящи и силовите упражнения. Но ако сте към хората, които са много изморени след работа и нямате сили, просто отидете в спортна зала и започнете да тренирате с бодра музика, просто започнете да изпълнявате първото упражнение. След това ще ви се отвори дишането и всичко ще се получи. Ако предпочитате да тренирате вечер, обърнете особено внимание на гръбначния стълб. В края на тренировките задължително разтягайте мускулите и издърпайте гръбначния стълб.

Вечерните тренировки се препоръчват и когато искате да поспите повече през нощта. Освен това регулярното натоварване на мускулите влияят благотворно и на нервната система.

trenirovki-3

 Ако предпочитате да се занимавате с плуване или гимнастика, най-доброто време за това е сутринта. А ако сте решили да се занимавате с фитнес или танци, оптималното време е вечер.

Обърнете особено внимание на собственото си самочувствие. Само ако слушате своя организъм и се съобразявате с него, ще можете да разберете кога можете да се занимавате със спорт именно вие и да изберете подходящо време за тренировки.

А колкото до време за тренировки, то винаги се намира.