ПРОГРАМА И ЦЕНИ

Силовите тренировки могат и да не бъдат толкова скучни, колкото изглеждат на пръв поглед. Но за целта трябва да се посещават не обикновени фитнес клубове, а Body pump.

Какво е Body pump? Това са занимания за активни и енергични хора, на които им е безинтересно да работят с тренажори.

На запад Body pump е една от най-популярните фитнес-програми. Тя предполага изпълнението на комплекс упражнения в стил аеробика с използване на по-леки щанги. Тези мини-щанги могат да бъдат с тегло от 2 до 20 кг.

Body -pump

За един час занимания се задействат, укрепват и тонизират всички мускули на тялото. На тренировките вие ще се заредите с приятна енергия и ще получите много повече резултати и удоволствие отколкото при традиционното монотонно повдигане на тежести. С помощта на занятията можете да оформите отлична мускулна маса, да получите красиво тяло чрез изграждане на мускулите и коригиране на недостатъците.

Тренировките Body pump подобряват координацията на движенията, тренират чувството за равновесие, развиват издръжливостта и прекрасно изгарят мазнините. Body pump е подходящо занимание както за жени, така и за мъже, независимо от възрастта.

Body- pump

Заниманията с Body pump са противопоказани за хора с разширени вени, травми на ставите и проблеми с гръбначния стълб. В случай на сериозни заболявания следва задължителна консултация с лекар.

Тази фитнес програма е уникална смесица от силови и аеробни тренировки. От една страна присъства самата щанга – елемент на фитнес зала. От друга, занятията преминават в група под звуците на музика. Работи се над всяка група мускули, както при аеробиката. Но тук вместо танцови елементи са включени различни клякания, наклони, преси.

Както във всяка друга форма на обучение, и тук задължителен елемент е 15-минутна загрявка, която помага на тялото да  загрее и разтегне за предстоящите упражнения. Основната част на тренировката е построена на следния принцип: Първо се разработват основните групи мускули- бедра, задни части, гръб и гърди. След това се преминава към по-малките групи мускули бицепси, трицепси, делтоидния мускул.

Финалния акорд са коремни упражнения.

Тренировките с щанги преминават в паузи и почивки, в които треньора много ясно обяснява какво и как да правите, показва сам, изслушва всички въпроси. Упражненията се изпълняват в продължение на 3-4 мин., след това 1,5 мин.се разтяга тренирания участък на тялото.

Когато дойдете за първи път на заниманията Body pump и се страхувате, че няма да се справите с тежката щанга, треньорът ще ви успокои и подкрепи. В началото  ще започнете да тренирате само с лоста на щангата, без тежести. А на въпроса  „Как тогава ще изградя мускули“, ще ви напомним, че натоварването трябва да се увеличава постепенно. Ще се почувствате горди със себе си, когато започнете да вдигате тежест, почти равна на вашето тегло. Но в началния етап това не е необходимо.

На тренировките няма да скучаете. Заниманията в колектив от съмишленици под енергичен музикален съпровод и ежеминутно ободряване от треньора, преминават много по-весело и бързо от обичайните. Също така би било добре да се редуват силови тренировки с кардионатоварвания. Можете успоредно с Body pump да се заемете и с плуване или аква аеробика, колоездене, за да получите най-добрите резултати за вашето тяло.

 

ПРОГРАМА И ЦЕНИ