С какво са полезни стречинг упражненията за ученици, студенти, офисни служители, лекари, учители и всички, които са далеч от спорта и са заети със заседнали дейности.

Streching trening v Plovdiv

Стречинг

Стречинг активира кръвообращението не само в мускулите, но също и във вътрешните органи и най-важното, в мозъка.

Стречинг упражненията увеличават гъвкавостта на мускулите и ставите, и по този начин намалява риска от нараняване.

Стречинг насърчава пълната релаксация на мускулите и облекчаване на мускулните и ставни болки.

Стречинг упражненията са отлично средство за отстраняване на психическия стрес: мускулите постепенно се разтягат, дишането става дълбоко, мозъка „изключва“ от проблема.

Разтягането е добра профилактика на артрит и други ставни заболявания.

Заниманията със стречинг правят нашите движения по-плавни, грациозни и подобряват нашата осанка.

На каква възраст може да се занимавате със стречинг?

Голямото предимство на стречинга е липсата на сериозно ограничения за възраст. Стречинг упражнения ще бъдат полезни както за деца и възрастни, така и за хора в напреднала възраст.

Стречинг за деца

strechingДецата могат да се занимават със стречинг от 4 годишна възраст. Това ограничение е свързано само с особеностите на детската психика. Детето до 4 години е изключително трудно да се организира за занимания, тъй като то още не може да задържа вниманието си и качествено да изпълнява инструкциите на треньора.

Стречинг  е прекрасно средство за формиране на правилна и красива стойка на детето.

Редовните упражнения за разтягане учат детето да контролира тялото си, да го чувства, да се движи правилно. Стречинг е подходящ за всички деца независимо от тяхното здравословно състояние. Децата, които се занимават със стречинг боледуват много по-рядко. Заниманията със стречинг развиват в децата такива ценни качества като издръжливост, старание, търпение.

Стречинг за възрастни

Стречинг поддържа на висота общия тонус с прилагане на минимални усилия. Стречинг е отлична почивка и загрявка. Стречинг упражненията забавят процеса на стареене и предотвратяват развитието на много болести. Заниманията със стречинг могат да бъдат общо семейно увлечение на различни поколения – деца, родители, баби и дядовци.

Кога да се занимаваме със стречинг?

Времето за занимания със стречинг можете да изберете самостоятелно. Сутрин стречинга помага за окончателното ни събуждане и развеселяване на още спящите ни мускули. През деня упражненията по разтягане ще ви дадат възможност да се отпуснете, да постигнете добър тонус за изморения си мозък и зареждане на скованите стави. Вечер стречинга ще даде възможност да намалите умората и да се настроите за спокойна почивка и здрав сън, но това трябва да стане поне един час преди лягане.

Стречинг не изисква от човек свръх усилия и много време. Не губете време, опитайте стречинг и ще забележите как вашето тяло скоро ще се преобрази напълно!

КОГА ИМА СТРЕЧИНГ ?  ТУК ще намерите отговора!