Ако имаме красиво тяло, това повишава нашата самооценка и ни дава повече възможности да проявим себе си, осигурява ни здравословен начин на живот, прави ни по-работоспособни, разбира се, прави ни и по-привлекателни.

Нашето тяло всеки ден работи за нас, за нашето добро. То ни дава възможност да се насладим на аромата на пролетта, да танцуваме, да пеем, да работим, да обичаме, да бъдем майки, а значи, ни прави щастливи. Но как се отнасяме ние към своето тяло? Пазим ли го, грижим ли се за него, обичаме ли го? Харесваме ли го?

Всеки човек е уникален, всеки има своя структура на тялото, някои са с по-пищни форми, други дълги години остават слаби, и това е нормално. Важното е да поддържаме своето тяло и да се грижим за него, да го обичаме.

 Ето някои съвети, които ще ви помогнат да бъдете във форма:

  • Приемете своята уникалност и обичайте себе си;

  • Занимавайте се с физическата активност в приятна за вас форма.

  • Грижете се за себе си: за кожата и косата, ноктите, поддържайте мускулите си в тонус;

  • Използвайте храната като гориво, а не като източник на удоволствие;

  • Не се теглете всеки ден, тъй като теглото намалява вълнообразно;

  • Следете за гардероба си. Дрехите трябва да бъдат красиви, да подчертават вашите достойснства, да изглаждат недостатъците на фигурата, и естествено, да бъдат вашия размер;

  • Изпитвайте благодарност към тялото си.

Но какво да правим, ако нашето тяло вече не ни радва, когато не ни се иска да се погледнем в огледалото, и нямаме сили да променим каквото и да било?

Първо трябва да разберем причината за появата на излишно тегло. Това може да бъде някое заболяване, стрес, депресия, бременност, раждане, хормонални препарати, неприязън и отхвърляне на себе си и тялото си, неправилно хранене.

Следващият етап е да започнем работа за красиво тяло. Това налага избор на правилна мотивация и използването на малки, но постоянни стъпки, водещи до мечтата.

Какви хранителни навици трябва да придобием за да имаме красиво тяло:

  • Всички хранителни продукти, които не са от най-полезните за организма, трябва да се приемат преди 12 часа на обяд. Това означава, че тестени и мазни храни може да се употребяват в малки количества само сутрин, а след обяд здравословни храни.Това е свързано с работата на задстомашната жлеза.

  • Храната трябва да бъде разделена на 3 равни части: закуска, обяд и вечеря.

  • Първото хранене със сигурност ще бъде сутринта, тъй като по време на закуска започва вашия метаболизъм.

  • За обяд, можете да ядете всякакви зеленчуци, включително картофи, варени, задушени или печени (но в никакъв случай, не пържени), месо, птици, риба, варени или на фурна. Хляб през деня може да ядете само ръжен.

  • Старайте се да вечеряте преди 18 часа. По-късно може да изпиете чашака зелен чай.

Пътят към красиво тяло не е толкова труден, но се изисква постоянство. На този път всеки изминал ден с новите правила е една малка победа над себе си. Важното е да не се предавате и да се борите с излишните килограми комплексно: правилно хранене, физически упражнения, грижа за кожата и да обичате себе си! А вашето тяло ще ви се отблагодари за грижите и ще ви подари много щастливи моменти в живота! И помнете, красиво тяло, не означава непременно слабо тяло!!!