Да, за да отслабнете след раждане, тренирайте стречинг за отслабване. Децата са нещо прекрасно и майките дават цялата си сила и емоции на новородените, но не бива да забравят, че трябва да останат привлекателни и за своите мъже.

Раждането, разбира се, е стрес за женския организъм. Проблемът е не само в излишните килограми, но и разтегнатите и увиснали мускули, стрии и целулит. Тук, стречинг за отслабване идва на помощ.

Реакцията на тялото към стречинг  за загуба на тегло е доста проста: разтягане и укрепване на мускулите, както и изчезване на мазнините във връзка с повишената мускулна еластичност.

Стречинг за отслабване в Камато

Упражненията по стречинг са незаменим помощник при коригирането на лошата поза и предотвратяването на целулита. Преди да започнете упражненията по стречинг, започнете с аеробно натоварване, което, съчетано с разтягане, дава засилващ ефект и подобрява лимфния поток.

На какво се базира стречинг за отслабване?

Упражненията се основават на факта, че мускулите на тялото са постоянно опънати, до появата на усещане за леко напрежение. Умерените натоварвания не позволяват да усетите мускулна болка след тренировка и здравето Ви ще се подобрява с всеки изминал ден. Можете да прилагате не само самостоятелно разтягане на мускулите, но да потърсите помощ и от близък човек. Този метод се нарича пасивен стречинг. Има и статичен стречинг, който осигурява само работа, свързана с разтягане …

Упражненията, насочени към разтягане, са особено полезни сутрин. Благодарение на тях тялото ви ще бъде тонизирано през целия ден. Сутрин най-добре е да включите статичен стречинг, когато за една или две минути задържите в определена позиция тялото. Това изглежда просто, но всъщност, на практика упражненията са доста сложни. Начинаещите трябва поне да могат да задържат в определена позиция тялото най-малко за трийсет секунди. При всяка следваща тренировка можете да добавяте по пет секунди, което ще доведе до необходимите две минути.

Какво дават регулярните тренировки по стречинг за отслабване?

Благодарение на регулярните тренировки по стречинг се формира фигурата. Както и при всички други тренировки, резултатите ще се появят след системни занимания. Резултатите трябва да се очакват след около един или два месеца.

Има няколко тънкости. Когато се занимавате със стречинг за отслабване, не трябва да напрягате, а да отпуснете мускулите и да се концентрирате колкото е възможно повече върху тях. Много важен компонент от упражнението е правилното дишане. Като следвате тези прости правила, ще можете да постигне желаните резултати.

Стройното и гъвкаво тяло, плюс нормалната работа на червата, ускоряват метаболизма, повишават жизнеността, подобряват настроението ви – всичко това ще се случи като резултат на тренировките по стречинг, особено популярен сред младите майки.

Няколко препоръки за тези, които са решили да тренират стречинг за отслабване:

  • Трябва да оцените правилно своите възможности, така че по време на тренировка да не изпитвате дискомфорт.

  • Главното условие на правилни тренировки са отпуснатите мускули.

  • Основата на всяка тренировка е правилното дишане.

Хармония с обкръжаващият свят, сама по себе си прекрасна, чудесно настроение, гъвкаво, стройно и стегнато тяло, това ще постигнете със стречинг за отслабване.