Ще ви предложим десет съвета как да намалите апетита без различни химикали и хапчета. Десет прости и достъпни начини да започнете да ядете по-малко.

kak-da-namalite-apetita

  1. Яжте редовно, на интервали от 2-3 часа. Това е много важно. Така няма да сте много гладни и няма да се нахвърлите в последния момент на какво ви попадне.

  2. Купете си малки чинии. Това е по-скоро психологически трик, но той работи.

  3. Яжте бавно, внимателно дъвчете. Наслаждавайте се на всяка хапка и оценявайте вкуса. Така ще ядете по-малко.

  4. За да намалите апетита, дайте предпочитание на протеини. Те бързо ще дадат сигнал на мозъка за ситост.

  5. Два часа преди лягане не яжте нищо. А за вечеря се старайте да не приемате въглехидрати. За предпочитане са протеини и зеленчуци.

  6. Постарайте се да изключите алкохола. Освен, че алкохола сам по себе си е с много високо съдържание на калории, провокира и апетита.

  7. Не купувайте в дома си продукти, които могат да ви съблазнят. Най-добре напълнете хладилника със свежи плодове и зеленчуци.

  8. Пийте повече вода, прясна и прохладна. 20 мин. преди ядене изпийте чаша вода.

  9. Храната, която ядете трябва да бъде вкусна, полезна и да засища. Само със спазването на тези три условия може да запазите желанието да се храните правилно и да намалите апетита.

  10. И накрая, спокоен сън, липса на стрес и добро настроение е верния път към намаляване на апетита.

Пожелаваме ви успех!