За организма най-полезно е да отслабвате постепенно, без резки спадове на теглото и строги ограничения. Ето защо е най-добре да се създаде система за хранене, която ще ви позволи да отслабвате без диета.

Ще ви трябват:

  • малки съдове;

  • продукти.

  1. Научете се да ядете редовно, без да пропускате хранения. В същото време, закуската задължително трябва да присъства, тъй като тя насърчава активирането на метаболизма и е необходима за организма. Най-добре е да ядете малки порции в интервал от няколко часа, в този случай няма риск от преяждане, което е характерно за тези, които вечерят като основно и почти единствено хранене.

  2. Намалете съдържанието на калориите на използваните продукти, замествайки ги с по-диетични. Така ще можете да намалите броя на ежедневните консумирани калории, без това да окаже влияние на разнообразието от менюта. За целта сменете употребата на майонеза със зехтин, колбаси и пушено месо с варено месо, печени тестени продукти с хляб от пълнозърнесто брашно.

  3. Плодовете и зеленчуците са най-добрата храна, когато искате да отслабвате. Опитайте се да ги приемате на всяко хранене. Предимствата на такива продукти са ниското калорично съдържание, а също така те насърчават нормализирането на храносмилането поради голямото количество фибри.

  4. Сменете обичайните дълбоки чинии за първо блюдо с малки чинии за салата или по-малки купички. Това ще помогне за намаляване на количеството на порциите, които консумирате.

  5. Яжте бавно, наслаждавате се на всяка хапка храна. Насищането идва не по-рано от 20 минути и ако бързате за този период може да изядете много повече. Внимателно дъвчете храната, така ще помогнете тя да се усвоява по-бързо и това също така предотвратява отлагането на излишните мазнини, което от своя страна ще ви помогне да отслабвате.

  6. Опитайте се да се отървете от междинни хранения. Преди да поставите нещо в устата си, помислете дали наистина имате чувство на глад или просто искате да се поглезите с нещо вкусно. В такива случаи най-добре е да се пият няколко глътки вода, защото без достатъчната употреба на вода е невъзможно правилното хранене и отслабването. Водата помага дори и при чувство на глад, а също така няма калории.

  7. Не забравяйте да спортувате. Чрез спорта ще имате и добро здраве, и добра фигура.