Робърт Реймс, експерт в Gold’s Gym Fitness Institute и автор на “Make Over Your Metabolism”, помогна на клиентите и гостите си да загубят “Dr. Phil Show” и след това да могат да запазят теглото си. По-долу той дава осем съвета за поддържане на теглото.

 

БЪДЕТЕ РЕАЛИСТИЧНИ

Хората, които губят невероятно количество от теглото си в телевизионни предавания, рядко се избавят завинаги от него, казва Реймс. “Ето защо не виждате резултати за участниците след известно време.” Проблемът е, че тези диети са постигнати в нереални условия. Трябва да се ограничите и да бъдете дисциплинирани в това в дългосрочен план.

Ето защо, когато решите какъв вид тегло искате да запазите, изпълнявайте всичко честно. “За да постигнете резултати, припомнете си времето, когато сте били в най-добрия си вид”, съветва Реймс. Помислете какво трябва да направите: отделете време за фитнес, време за готвене, и честно преценете какво можете и какво не можете да направите. “Визуализирайте какво наистина трябва да постигнете. Готови ли сте да направите това на 50%. А на 80%?”.

НАСПИВАЙТЕ СЕ

Добрият сън е важен за поддържането на теглото, което искате, казва Реймс. “Можете да се храните добре и да спортувате, но ако не спите достатъчно, ще се чувствате изморени”. Вашите тренировки ще станат вяли. Освен това, недостигът на сън предизвиква глад, в резултат на което ще се храните по-често и ще избирате високо калорийна храна. Препоръчва се най-малко осем часа сън на ден.

НАУЧЕТЕ ДА ПОЛУЧАВАТЕ ДОБРИ ЕМОЦИИ

Всички знаем, че някои неща имат пряк ефект върху нашите емоции. Нещо може веднага да ни накара да се развеселим, а друго, напротив, да се разстроим. “Умението да получаваш добри емоции помага да се изгладят лошите, обяснява Реймс – Ато защо, ако знаете, че ви предстои тежка среща с шефа, след което, като правило, след работа отивате в близкия бар, заменете отиването в бара, например, а получаване на положителни емоции чрез Йога”.

 СЛЕДВАЙТЕ ПЕСЕНТА “EYE OF THE TIGER” ( ОКОТО НА ТИГЪРА)

Както се пее в песента ” разстоянието е изминато и сега нямам намерение да спра“, трябва да помните как сте постигнали теглото, което искате и нека това ви мотивира. “Ето защо предлагам да си водите бележки”, казва Реймс.“ Нищо голямо, просто малки бележки на вашия смартфон за това как се чувствате, и когато ви е трудно, можете да се върнете към периода, когато сте били силно мотивирани. “Също така се възползвайте напълно от съвременните технологии и запазете емоционалните си снимки”.

ИЗХВЪРЛЕТЕ СТРИТЕ ДРЕХИ

“Тези панталони вече не ви ли подхождат? Отървете се от тях или ги модифицирайте”, казва Реймс. Приложете тази идея на нещо друго, което не се вписва в новия ви живот. Може би гледането на футбол в неделя винаги означава за вас шест кутии бира и чипс. Заменете ги с една кутия бира и нещо вегетарианско.

НЕ ПРОПУСКАЙТЕ СИЛОВИТЕ ТРЕНИРОВКИ

Кардиото ще ви помогне да отслабнете бързо, но за да останете във форма, особено с възрастта, трябва да изпълнявате силови тренировки за всички мускулни групи. “Метаболизмът ви зависи от количеството мускули”, казва Реймс. Ако не знаете от къде да започнете, консултирайте се с треньор.

ЗАЩИТАЙТЕ НОВАТА СИ ЕКОСИСТЕМА

За да постигнете това, което имате сега, най-вероятно сте извършили определени действия, като планиране на времето си във фитнеса или избор на правилното хранене. “Създали сте условията за успех, които сега са неразделна част от вашето здраве”, обяснява Reames. Сега можете да се поглезите малко. “Никой не се държи под контрол през цялото време, но колкото по-дълго правите това, толкова по-добре”, казва той.

ТЕГЛЕТЕ СЕ ВСЕКИ ДЕН

Време е да опознаете бившия си враг. Теглете се всяка седмица, съветва той. Правете  го за самооценка.“ Ако кантара не показва желаната цифра, не се ядосвайте. Използвайте това като мотивация за тази седмица. Може да тренирате допълнително или страхотно колоездене през уикенда. И запомнете: Вашето тегло никога не е искало да ви обиди!“.