На въпроса може ли да свалим коремните мазнини с въртене на обръч, отговорът е един – да, можем. Ако всеки ден в продължение на 2-4 седмици въртите обръч, корема ви ще се стегне и талията ще стане по-малка.

vartene-na-obrach-1

Въртене на обръч

По време на въртене на обръча вие извършвате кръгови движения, като напрягате косите коремни мускули, особено ако използвате версията с топчета вътре ( така си правите масаж в областта на талията).

В резултат на това всички мускули в тялото се опъват, което помага да свалите коремните мазнини. Ако преди това не сте посещавали спортна зала, ежедневното въртене на обръч ще ви позволи в същото време да загубите и част от теглото.

Всъщност, точно същия ефект може да се постигне чрез извършване на коремни упражнения и самостоятелен масаж на корема, затова не трябва да очаквате от въртене на обръч някакви чудеса.

Въртене на обръч: предимства и недостатъци

Въртенето на обръч има своите предимства. Кръговите движения, които изпълнявате по време на въртене на обръча, оказват благоприятно въздействие на женското здраве.

Отдавана е забелязано, че ориенталските танци помагат да се отървете не само от целулита и допълнителните гънки в областта на талията, но също така премахва сраствания, подобрява циркулацията на кръвта в органите на малкия таз, и дори увеличава женското либидото.

Въпреки това, въртенето на обръч има и своите недостатъци. Както и всички други домашни тренировки, въртенето на обръч изисква определена сила на волята. За да намалите размера на талията, трябва да въртите обръч всеки ден. Много момичета се заемат за една-две седмици и след това пъхат обръча под дивана, или зад шкафа, забравен от своята хазяйка.

Противопоказания:

 Не трябва да въртите обръч при:

  • менструация;

  • бременност;

  • периода непосредствено след раждане;

  • проблеми в гърба и особено на долната част на гърба;

  • заболявания на органите на малкия таз;

  • открити рани и увредена кожа в областта на корема и талията.

Не трябва да въртите обръч твърде дълго и фанатично, особено неговата утежнена версия. Това може да доведе до проблеми с гърба. Напълно достатъчно е да се занимавате всеки ден по 20-30 мин.